donderdag 19 december 2013

Thunderstone

Eindelijk na een half jaar hard werken is het gelukt om de Minecraft server 100% werkend online te krijgen. Alles van de server is door mij zelf, en 4 vrienden gemaakt. We hebben erg hard gewerkt aan het ontwerp van de server. Alles moest perfect zijn.
De uitstraling van onze server moest luxe en natuurlijk zijn. Hieronder zie je een foto van bijvoorbeeld de spawn (plek waar je start)
Op deze plek kunnen de spelers van onze server alles wat ze van onze kant moeten. Er is zichtbaar hoe zij VIP kunnen worden, waar zij alles kunnen kopen en een plek om bij elkaar te komen en nieuwe mensen in hun team te nemen.
Ons doel is om een van de snelst groeiende en grootst groeiende servers te worden. Mijn eigen doel is om iedereen een leuke tijd te bezorgen om de server en te zorgen dat de spelers gezellig een team kunnen maken en met zijn allen Minecraft spelen.
Het leuke voor mij is dat dit een hele uitdaging is. Mijn eerste uitdaging was kijken of ik nog steeds een hele server kon bouwen. Dit is gelukt.
De server is gemaakt voor FanUp een groot bedrijf uit USA, doordat ik in samenwerking ben met FanUp is het ook mogelijk om met de punten van FanUp voor Minecraft VIP te kopen. Dit is een zeer groot voordeel om groot te worden. Mensen kunnen zelfs op onze server spelen en vervolgens echt geld verdienen! Voor geïnteresseerde lezers is hieronder het IP adres van onze server:
                                              192.169.44.8:25656

Geen opmerkingen:

Een reactie posten