woensdag 11 december 2013

impress

Deze week ben ik maar eens begonnen met het leren van impress. Kort samengevat is een tool die voor onder anderen presentaties gebruikt kan worden in websites. Ook is het mogelijk om met impress websites heel erg interactief te maken en heel dynamisch te maken. Dit is ook waarom ik er zo in geïnteresseerd ben. Het is erg leuk om al deze functies onder de knie te hebben, of moet ik zeggen onder de vingers? (Yeeey een computerfreak grapje!!) Ik denk dat impress voor mij vooral handig gaat worden voor het maken van de anitmatie waarmee ik uit mijn laptop naar de portfolio pagina van mijn website wil gaan. Als dit eenmaal gelukt is kan ik verder kijken naar hoe ik met impress in mijn tablet en telefoon kan gaan. Kort samen gevat is er nog erg veel te doen!Vandaar dat ik nu maar weer eens verder ga met ermee spelen anders heb ik straks veel te veel tijd in het nadenken over wat ik nou moet typen gestopt. Dus vandaag houden we het even kort!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten