zondag 1 december 2013

25 November - 1 December

Alweer een drukke week achter de rug. Van alles en nog wat gedaan maar vooral bezig geweest met onze opdracht voor Koorcursussen. Ik kan maar niet de goede indeling krijgen en ook de kleuren zijn erg lastig om te beslissen voor dit project. Hoe kan je iedereen tevreden stellen met de zelfde kleuren. Ik zou zelf denken zwart en wit maar natuurlijk is het weer eens niet zo makkelijk. Toch zal ik snel een beslissing moeten maken omdat er vandaag aan het coderen gewerkt moet worden. Ik denk dus zelf maar dat ik het gewoon bij de kleuren hou zoals in de onderstaande foto. Dit lijkt mij wel het beste. Opvallend maar goed!

Ik ben zelf nog wel erg aan het twijfelen over hoe ik de pagina ga neerzetten maar naar mijn mening is dit wel een van de beste indelingen. Erg overzichtelijk en ook lekker duidelijk.


Waarom staat alles een beetje door elkaar heen?

Ik wil graag van het standaard webdesign af stappen. Ik merk zelf altijd snel dat websites allemaal richting één lijn zijn. Het is allemaal een beetje hetzelfde. Ik wil juist websites uniek maken zodat het internet wat opfleuring krijgt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten